WELKOM OP ONZE SUPPORT PAGINA
Onze Supportdesk staat klaar voor uw vragen, issues & biedt ondersteuning aan uw eindgebruikers. Wij lossen storingen en gebruikersvragen snel en vakkundig op. Wij doen dit vanuit ons prachtige pand in Arnhem of bij u op locatie. Wij adviseren u graag en zorgen ervoor dat uw vraag snel & adequaat wordt opgelost!
Met een groot ervaren team zorgen wij ervoor dat uw business gewoon door kan blijven gaan. Wij monitoren en acteren. U krijgt toegang tot uw eigen Self Service Portal waar u tickets of andere vragen kunt delen met onze collega’s.
Op deze website vindt u de gegevens van onze support desk, veelgestelde vragen & handleidingen om zelf issues op te lossen.
Lukt het toch niet zelf? Neem dan gerust contact met ons op.
MIJN ACCOUNT
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik deze opnieuw instellen?
Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u deze makkelijk zelf resetten via passwordreset.microsoftonline.com.
Mijn gebruikersnaam is geblokkeerd, wat moet ik doen?
Vervelend dat uw gebruikersnaam geblokkeerd is. Wij adviseren u 15 minuten te wachten en het nogmaals te proberen. Indien dit niet het gewenste resultaat geeft, raden wij u aan contact op te nemen met onze Support Desk.
Ik wil mijn accountgegevens wijzigen, hoe doe ik dat?
Wanneer uw accountgegevens zoals naam of contactgegevens wenst te wijzigen, dient uw leidinggevende een wijzigingsverzoek in te dienen bij TiGiT.
Ik wil een persoonlijk account sluiten, hoe doe ik dat?
Wanneer u een persoonlijk account permanent wilt sluiten in verband met uit diensttreding, dient de leidinggevende een wijzigingsverzoek in te dienen bij TiGiT
Hoe sterk moet mijn wachtwoord zijn?
Het wordt aanbevolen om een wachtwoord te gebruiken dat minimaal 8 tekens lang is en een combinatie bevat van letters, cijfers en speciale tekens. Gebruik geen voor de hand liggende informatie, zoals uw geboortedatum of naam.
MIJN WERKPLEKOMGEVING
Ik krijg geen toegang tot bepaalde bestanden en mappen, hoe kan ik deze wel openen?
Dat u geen toegang heeft tot bepaalde mappen of bestaande heeft, waarschijnlijk, te maken met de rechten die u zijn toegekend. Uw leidinggevende dient een wijzigingsverzoek (rechten) in te dienen bij TiGiT.
Hoe installeer ik nieuwe software?
U kunt nieuwe software installeren door de installatie-instructies te volgen die bij de software worden geleverd. Als u problemen ondervindt, neem dan contact op met de Supportdesk.
Mijn computer heeft problemen met het openen van programma’s. Wat moet ik doen?
Probeer eerst uw computer opnieuw op te starten. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met de Supportdesk en vermeld de specifieke foutmeldingen die u ontvangt.
Hoe kan ik mijn software bijwerken naar de nieuwste versie?
Afhankelijk van de software kunt u mogelijk in de instellingen van het programma de optie vinden om te controleren op updates. Als u specifieke instructies nodig heeft, neem dan contact op met de Supportdesk.
MIJN INTERNET
Ik kan geen verbinding maken met het draadloze netwerk, wat nu?
U kunt een aantal zaken zelf checken. Is het wachtwoord van het draadloze netwerk aangepast? Staat de WiFi optie op uw laptop aan? Indien het nog steeds niet lukt te verbinden, adviseren wij u te proberen met een kabel te verbinden. Komt u er niet uit? Bel gerust onze Support desk voor hulp.
Het interne netwerk is traag, hoe los ik dit op?
Neem contact op met onze Supportdesk. Wij kunnen voor u kijken wat de traagheid veroorzaakt. Hebben wij uw netwerk (nog) niet in beheer? Wij kijken graag met u naar de mogelijkheden, neem daarvoor contact op met ons Salesteam.
Wat is TiGConnect?
Om onze klanten zo goed & flexibel mogelijk tot dienst te zijn bieden wij TiGConnect aan. Wij zorgen ervoor dat u altijd verbonden bent. U hoeft geen dure hardware en nog duurdere licenties aan te schaffen en daarbij hoeft u geen medewerkers te trainen voor het beheren van de infrastructuur. Voor meer informatie, verwijzen wij u graag naar onze website.
MIJN BEELDBELOPLOSSING
Is het mogelijk om met Microsoft Teams te bellen van en naar externe telefoonnummers?
Met Microsoft Teams kunt u intern en extern bellen. Wilt u meer informatie hierover? Neem dan contact op!
Wat is VoIP telefonie?
VoIP staat voor Voice over IP. Met andere woorden, u gebruikt een internetverbinding om te bellen of ‘spraak’ overheen te sturen. Het enige wat je hiervoor dus nodig hebt is een werkende internetverbinding. VoIP is over het algemeen goedkoper dan de traditionele telefoonlijn. Daarbij voorziet het u van een portaal waar u al het belgedrag kunt monitoren. Wilt u een integratie met uw CRM systeem? Geen enkel probleem.
Wilt u meer informatie over VoIP? Neem dan contact op met ons Salesteam.
MICROSOFT 365
Wat is Microsoft 365?
Microsoft365 bestaat uit verscheidene producten zoals Office applicatie, OneDrive, Teams enzovoort. TiGiT is Microsoft partner en wij helpen u graag met al uw vragen!
Hybride Cloud, wat is dat?
Een hybride omgeving is een combinatie van de Cloud (online vindbaar) en on-premise (op servers).
SUPPORT VRAGEN
Wat doet jullie Supportdesk?
Onze Support desk ondersteunt u met vragen over uw werkplekomgeving, netwerkoplossing, Microsoft dienstverlening en andere IT gerelateerde vragen.
Hoe kan ik een ticket aanmaken?
Een ticket aanmaken kunt u doen door een mail te sturen naar helpdesk@tigit.nl of een ticket aan te maken via Topdesk.
Wat kan ik zelf doen voordat ik de Supportdesk contacteer?
Voordat u contact opneemt, raden we u aan om de volgende stappen te doorlopen:
- Controleer of uw apparaat is ingeschakeld en correct is aangesloten.
- Controleer of uw wachtwoorden correct zijn ingevoerd.
HARDWARE
Mijn printer verbindt niet met mijn computer. Wat moet ik doen?
Controleer eerst of de printer is ingeschakeld en correct is aangesloten op uw computer. Probeer ook de nieuwste printerstuurprogramma’s te installeren. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met de Supportdesk.
Mijn laptop laadt niet meer op. Hoe los ik dit op?
Controleer of de oplader correct is aangesloten op zowel de laptop als het stopcontact. Als de laptop nog steeds niet oplaadt, kan het zijn dat de batterij of de oplader defect is. Neem contact op met de Supportdesk voor verdere hulp.
TiGiT
Wat is een MSP?
MSP staat voor Managed Service Provider. Wij geven echter de voorkeur aan Managed Service Partner. Een MSP is gespecialiseerd in het leveren van beheerde IT diensten. Dat kan zijn werkplekbeheer, netwerkbeheer, cloudoplossingen, security en supportdeskondersteuning. Ook doen wij losse projecten met betrekking tot hardware, licenties, sharepoint trajecten e.d.
Waarom kiezen voor een MSP?
Maandelijks beheer heeft de volgende voordelen voor uw organisatie:
1. Proactief onderhoud: Regelmatige controle van systemen en apparatuur kan problemen vroegtijdig identificeren en voorkomen voordat ze groter worden.
2. Betere beveiliging: Door regelmatige software-updates, antivirus scans en beveiligingspatches kan de beveiliging van systemen op peil blijven.
3. Kostenbesparing: Preventief onderhoud kan problemen voorkomen en daarmee onverwachte kosten voor reparaties of vervangingen verminderen.
4. Verbeterde systeemprestaties: Regulier onderhoud kan de prestaties van computers en netwerken optimaliseren, wat de productiviteit van medewerkers kan verhogen.
5. Toegang tot expertise: Bedrijven zonder interne IT-afdeling kunnen profiteren van externe expertise en ondersteuning bij het oplossen van problemen en het optimaliseren van hun systemen.
Zijn jullie 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar?
Ja, bij ons is het mogelijk een 24×7 dienstverlening af te nemen. Wij staan dan 24 uur per dag, 7 dagen per week (ook tijdens feestdagen) voor u standby. Op het moment dat u onze expertise nodig heeft buiten kantoortijden, zullen wij u helpen.
Wat is TiGiT365?
TiGiT365 is de TiGiT werkplekomgeving. Deze omgeving biedt u de mogelijkheid om altijd & overal toegang te hebben tot uw bestanden, applicaties en alle processen die u nodig heeft om uw werk uit te kunnen voeren. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar onze website.
WACHTWOORD AANPASSEN
HANDLEIDINGEN