MANAGED SERVICE PARTNER

MANAGED SERVICE PARTNER

Ieder bedrijf is een IT bedrijf! Applicaties, een CRM systeem, communicatiemiddelen & hardware zijn allemaal onderdeel van uw organisatie. Hoe fijn is het dat u het beheer hiervan kunt uitbesteden aan een partij die de kennis en knowhow van uw IT landschap heeft en ervoor zorgt dat uw omgeving proactief gemonitored wordt. TiGiT heeft ruim 25 jaar ervaring bij een divers scala aan klanten. Wij hebben managed service klanten binnen de Zorgsector, financiele sector, retail, detailhandel & automotive. Voor deze klanten zijn wij 24 uur per dag, 7 dagen in de week beschikbaar voor calamiteiten & goede nachtrust.

U heeft maar één aanspreekpunt voor al uw IT vraagstukken en dat is uw Managed Service partner. Maakt u gebruik van meerdere leveranciers? Geen probleem, wij zorgen ervoor dat deze aanhaken wanneer dit nodig is. U kunt uw data opslaan in de Cloud, in uw eigen datacenter of in die van ons. Wij zorgen ervoor dat uw data beschermd blijft. U kunt ons ook inschakelen voor het managen van uw applicaties, een nieuwe werkplekomgeving zoals TiGiT365 en voor het beheer van uw netwerk.

Om ervoor te zorgen dat de migratie naar TiGiT of naar, bijvoorbeeld, een nieuwe werkplekomgeving zo soepel mogelijk verloopt, hebben wij een eigen adoptieteam. Zij gaan, onder leiding van onze Customer Care Manager, het adoptieprogramma met u samenstellen. Zo betrekken we de eindgebruiker bij het proces en gaan we samen voor een lange termijn relatie!

Kortom, met TiGiT bent u verzekerd van een betrouwbare IT omgeving. Onze klanten zijn onze beste referentie. Laat TiGiT uw IT (Managed Service) partner zijn!

WAT HOUDT HET IN?

Afhankelijk van welke dienst u van ons afneemt, hebben wij een standaard pakket aan dienstverlening binnen onze Managed Service dienst:

  • Maandelijkse updates;
  • 1ste, 2de, 3de lijn support;
  • Monitoring & proactieve signalering;
  • Rapportages (in samenspraak)
  • Standaard wijzigingen;
  • Security services;
  • Beheer binnen de afgesproken dienstverlening.

Bovenstaande kan per dienst uitgebreid worden. Daarbij wordt u voorzien van een Service Level Agreement en dedicated Service Level Manager.

Ons sales team staat voor u klaar, maak een afspraak voor een kop koffie!