1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
1
Direct uw email inzichtelijk en middels ‘+’ kunt u gelijk een email versturen. Bovendien kunt u door te klikken op ‘Email’ onderin de tegel in uw TiGiT365 werkplek omgeving uw gehele email-box openen in een apart venster!
2
Uw agenda in uw TiGiT365 werkplek! Doordat uw agenda direct inzichtelijk is, zult u geen afspraak meer missen!
3
Houdt u ook zo van lijstjes (afvinken)? Hier kunt u een to-do lijst bijhouden en gemakkelijk nieuwe punten toevoegen en afvinken in TiGiT365! Kortom, u werkt veel efficiënter!
4
Uw recent geopende documenten vindt u hier. Via deze tegel en de snelkoppeling bovenin kunt u gemakkelijk en snel documenten openen en vervolgens samenwerken in één document met uw collega’s. TiGiT365 maakt het simpel!
5
Interne websites zoals een intranetpagina, parkeerrooster, evenementenrooster e.d. kunt u hier plaatsen en zelfs direct inzichtelijk maken. Kortom, u mist geen bericht meer!
6
Vergeet nooit meer een verjaardag van één van uw collega’s met de verjaardagen-tegel! Stel dat je de taart in de kantine mist?
7
Niet alleen kunt u uw intranet pagina gebruiken voor interne berichten. U kunt ook (belangrijke) mededelingen pushen binnen de werkplek. Uw gehele organisatie of bepaalde afdeling krijgt dan een mededeling te zien en moet deze afsluiten om de werkplek weer te gebruiken. Zo weet u zeker dat uw medewerkers op de hoogte zijn van alle belangrijke zaken!
8
In tegenstelling tot de standaard RDS omgeving, biedt TiGiT365 daarentegen wel een optie om te beeldbellen vanuit uw werkplek. TiGiT365 is volledig browser based, derhalve kunt u dus gewoon chatten, beeldbellen en documenten delen via Microsoft Teams en u hoeft niet continu te switchen van scherm of werkplekomgeving.
9
Deze applicaties kunnen per medewerker/afdeling getoond worden in TiGiT365. Hierdoor heeft iedere afdeling de programma’s (applicaties) die zij veel gebruiken.
10
Snelkoppelingen maken naar veelgebruikte portals/websites of zelf applicaties toevoegen? Het kan allemaal met TiGiT365. Kortom, u bepaald hoe uw werkplek eruit ziet!
11
Hoe maakt uw organisatie optimaal gebruik van TiGiT365? Wij helpen u met, bijvoorbeeld, handleidingen of video’s en ook geven wij webinars om u op weg te helpen.
12
Heeft u toegang tot meerdere emailboxen? Geen enkel probleem, u voegt binnen no-time nog een emailbox toe aan uw werkplek. Want u wilt toch niks missen?
13
Binnen uw organisatie kunnen er applicaties zijn die iedereen gebruikt. Binnen TiGiT365 kunnen deze als ‘groepstegel’ toegevoegd worden. Zo bent u er zeker van dat iedereen de juiste applicaties tot zijn/haar beschikking heeft. Stel je eens voor!
14
Slim zoeken! Met slim zoeken kunt u een documentnaam, naam van een collega of bericht intypen en TiGiT365 laat u alles zien wat hiermee te maken heeft. Dit kan, bijvoorbeeld, een mededeling zijn, email, document of contactgegevens. Kortom, laat TiGiT365 u vinden wat u zoekt.
15
Hier kunt u applicaties toevoegen aan uw werkplek, uw notificaties bekijken en uw contactpersonen beheren en toevoegen. Ter ilustratie, u kunt zelfs een routebeschrijving naar uw contactpersoon openen.
16
Deze knoppen geven u de mogelijkheid tegels toe te voegen aan uw werkplek, uw werkplek aan te passen en groepen te vormen. U beslist immers hoe uw TiGiT365 werkplek eruit ziet.
17
Hier kunnen snelkoppelingen gemaakt worden naar belangrijke informatie. Hierdoor heeft u alle informatie snel bij de hand!
18
Hier kunt u uw persoonlijke instellingen wijzigen. Denk aan, uw profielfoto of persoonlijke informatie.
TiGiT365, de werkplek die u alle mogelijkheden geeft om vanuit iedere locatie en op ieder device te werken. U bepaald zelf hoe uw werkplek eruit ziet en welke applicaties u hierin wenst te zien. Cloud & legacy applicaties kunnen worden toegevoegd, waardoor u maar één portal gebruikt om toegang te hebben tot alles wat u nodig heeft om uw werkzaamheden uit te voeren. TiGiT365 geeft u ook de mogelijkheid snelkoppelingen naar specifieke websites toe te voegen zodat u deze snel kunt benaderen. En, niet geheel onbelangrijk, dit allemaal op basis van maar één keer inloggen (SSO). Met daarbij onze Managed Service dienstverlening, heeft u geen omkijken meer naar uw werkplek.
Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Maak een afspraak met één van onze accountmanagers voor een demo ➡ AFSPRAAK MAKEN