SKILLED SERVICE DESK & 24 X 7 DIENST

{{percmaxnr}}
SENSOREN
{{percmaxnr}}
TB DATA
OPSLAG
{{percmaxnr}}
VIRTUELE
SERVERS
{{percmaxnr}}
ACTIEVE
GEBRUIKERS
{{percmaxnr}}
AANTAL TICKETS
PER DAG

SKILLED SERVICE DESK

Onze Skilled Service Desk staat klaar voor uw vragen, issues & biedt ondersteuning aan uw eindgebruikers. Wij lossen storingen en gebruikersvragen snel en vakkundig op. Wij doen dit vanuit ons prachtige pand in Arnhem of bij u op locatie. Wij adviseren u graag en zorgen ervoor dat uw vraag snel & adequaat wordt opgelost!

Met een groot ervaren team zorgen wij ervoor dat uw business gewoon door kan blijven gaan. Wij monitoren en acteren. U krijgt toegang tot uw eigen Self Service Portal waar u tickets of andere vragen kunt delen met onze collega’s.

24 X 7 DIENST

Niet alleen bieden wij support gedurende kantoortijden. Wij staan 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar om ervoor te zorgen dat u gewoon door kunt blijven werken. Samen maken we afspraken (SLA) over wanneer u wilt dat wij acteren. Zo zorgen we er samen voor dat uw bedrijfsprocessen door blijven gaan, terwijl u lekker slaapt of een mooie zondagswandeling aan het maken bent. Bent u geinteresseerd in deze volledige ontzorging? Neem dan gerust contact met ons op.

Wij zijn uw aanspreekpunt voor al uw ICT uitdagingen! Onze ervaren & professionele support medewerkers helpen u graag op weg en verder dan dat! Maak een afspraak met ons Sales team voor een afspraak!

Onze standaard werkzaamheden:

  Back-up monitoring
  Registratie van meldingen
  Bewaken van calls en escaleren (indien nodig)
  Op de hoogte houden van eindgebruikers
  Aanmaken & wijzigen van accounts
  Assisteren in (migratie)trajecten
  Proactieve signalering & monitoring
  Installeren (nieuwe) software
  Installeren (nieuwe) hardware
  Contact onderhouden met leveranciers

1ste lijn support

Onze eerstelijns support fungeert als eerste aanspreekpunt. Ons team beantwoordt basisvragen, verwijzen mensen door en maken indien nodig melding van inhoudelijke vragen of incidenten.

2de lijn support

Onze tweedelijns support beantwoordt telefonisch en/of per e-mail alle vragen en lost incidenten op. Ook signaleert ons team verbeterpunten en er wordt actief meegedacht over oplossingen van regelmatig voorkomende uitdagingen.

3de lijn support

De derdelijns support van TiGiT biedt ondersteuning bij complexe vragen en of incidenten.